W ramach usługi "Siedziby Firm" oferujemy naszym Klientom:
- możliwość zarejestrowania warszawskiego adresu siedziby, filii, odziału, biura lub przedstawicielstwa przedsiębiorstwa w eleganckim biurze przy ul. Chłopickiego, w miejscu gdzie są przechowywane i opracowywane dokumenty księgowe
- zapewniamy pod tym adresem stałą obsługę korespondencji przychodzącej naszego Klienta (w zakresie udzielonego pełnomocnictwa)
- możliwość korzystania z urządzeń i pomieszczeń kancelarii (w tym bezpłatnie 2 godziny miesięcznie korzystania z sali konferencyjnych lub pokoi do pracy) oraz z pomocy naszego personelu
- inne usługi dodatkowe na podstawie indywidualnych ustaleń.
Produkt ten, pozwala w wielu przypadkach znacznie obniżyć koszty prowadzenia działalności gospodarczej, zwiększając jednocześnie jej skuteczność, przez możliwość prowadzenia spotkań i rozmów z kontrahentami (bądź przyszłymi klientami) w salach konferencyjnych nowoczesnego w pełni wyposażonego biura, a także możliwość korzystania z urządzeń biurowych, telefonów czy internetu pod "własnym" adresem pod którym jest zarejestrowana firma bez konieczności co miesięcznego ponoszenia kosztów utrzymania biura i personelu administracyjnego i to tylko wtedy kiedy jest to rzeczywiście potrzebne.
Komu polecamy
Usługę "Siedziby Firm" polecamy w szczególności:
- podmiotom świadczącym usługi w Warszawie i okolicy, świadczone w większości u klienta lub w terenie (np. usługi w zakresie zarządzania, usługi IT, montaż lub serwis urządzeń, usługi doradcze, szkoleniowe itp.) jednak szczególnie w fazie pozyskania zlecenia i uzgodnienia warunków jego realizacji, niezbędne jest reprezentacyjne biuro pod "własnym" adresem
- podmiotom świadczącym usługi internetowe lub elektroniczne
- podmiotom zagranicznym, które prowadzą działalność w Polsce (np. przedstawicielstwa, placówki i zakłady podmiotów zagranicznych) i ze względów biznesowych (np. oczekiwania kontrahentów, podniesienie skuteczności rozmów w sensie pozyskania lub utrzymania zlecenia) konieczne jest posiadanie warszawskiego adresu i możliwość skorzystania z "porządnego i swojego" biura oraz bieżącego wsparcia pracowników Eurotax'u (także w języku angielskim)
- przedstawicielom handlowym oraz menadżerom kontraktowym
- innym podmiotom, w tym firmom jednoosobowym zarejestrowanym pod adresami domowymi, których właściciele cenią sobie prywatność i zależy im na formalnym rozdzieleniu adresów zamieszkania i prowadzenia działalności gospodarczej - w szczególności jeśli sporadycznie przyjmują kontrahentów lub chcą uniknąć ewentualnych kontroli podatkowych u siebie w domu.
Zalety
Zalety usługi "Siedziby Firm" to:
- możliwość zarejestrowania adresu siedziby (filii, odziału, biura lub przedstawicielstwa) firmy w Warszawie oraz prowadzenia rozmów z kontrahentami pod "własnym adresem"
- wysoki standard biura
- niewspółmiernie niska cena w stosunku do porównywalnych możliwości realizowanych przez wynajęcie lokalu, jego zagospodarowanie i utrzymywanie
- elementy organizacyjne usługi zapewniają możliwość skutecznego prowadzenia działalności gospodarczej bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów administracyjnych
- prostota organizacyjna takiego rozwiązania
- brak konieczności zatrudniania personelu administracyjnego
- brak konieczności ponoszenia wydatków na utrzymanie i ochronę obiektu
- bezpłatne miejsca parkingowe
- w każdym przypadku korzystania z pomieszczeń biura (przebywania w biurze) nasz Partner ma "pod ręką" komplet dokumentów, pracowników, którzy są odpowiedzialni za jego księgowość, całą infrastrukturę biurową, a także możliwość uzyskania porady czy konsultacji on-line.
Ceny i szczegóły
Ceny usługi zróżnicowane są w zależności od formy prawnej przedsiębiorstwa, wariantu płatności, tego czy zainteresowany usługą "Siedziby Firm" zlecił także prowadzenie księgowości naszej kancelarii.
|